Deelname aan een vakbeurs

Wilt u meer weten over deze dienst, neem dan gerust contact met ons op !

Contact

Fase 1

Vóór de beurs

De aanwezigheid op een beurs is altijd een belangrijke investering. Uw stand moet voor uw potentiële klanten goed op te merken zijn en hun bezoek de moeite waard maken. Deze "bewustmaking" kan worden bereikt door:

Direct Marketing

  • Het samenstellen of huren van een database van potentiële klanten/telefonische benadering om het bestand te kwalificeren
  • Het creëren van een uitnodiging met een antwoordkaart
  • Het verzenden van de uitnodigingen
  • Direct contact opnemen met de potentiële klanten om ze te overtuigen naar de beurs te komen

Media

  • De publicatie van advertenties in de catalogus van de beurs en in vaktijdschriften
  • Het vertalen en het verzenden van een persbericht naar de betrokken media

Fase 2

Tijdens de beurs

Ons drietalig team (Nederlands, Frans en Engels) biedt u het volgende:

  • Commerciële ondersteuning
  • Tolken/vertalen
  • Hostess
  • Professionele medewerkers

Fase 3

Na de beurs

Naast de voorbereidingen van de beurs is het van belang daarna een snelle follow-up te doen:

  • Het verifiëren van de relevantie van de potentiële klant via onze database
  • Opnieuw contact opnemen met de potentiële klanten
  • Het organiseren van afspraken

Uw contactpersonen

Herwin DE BOER
Accountmanager Handelsondersteuning
+31  (0)20 562 82 04
h.deboer(@)cfci.nl

Florian CARQUILLAT
Adjunctdirecteur / Manager Business development
+31 (0)20 562 82 14
f.carquillat(@)cfci.nl

Share this page Share on TwitterShare on Linkedin