COVID-19  •  Nieuws van bedrijven

PwC Netherlands : COVID-19 Helpdesk

Hoe loods ik mijn bedrijf zo goed mogelijk door deze crisis? Hoe zorg ik voor mijn medewerkers? En kan ik steun krijgen vanuit de overheid?

Houvast in onzekere tijden

Veel mkb-ondernemers, zelfstandige ondernemers, sociaal ondernemers en goededoelenorganisaties worden geraakt door de Covid-19-crisis. Dat brengt onzekerheid. Hoe loods ik mijn bedrijf zo goed mogelijk door deze crisis? Hoe zorg ik voor mijn medewerkers? En kan ik steun krijgen vanuit de overheid? PwC wil ondernemers houvast bieden. Wij staan klaar om u op weg te helpen bij uw eerste, acute vragen. Kosteloos. 

Natuurlijk zullen we niet alle vragen kunnen beantwoorden. Veel is nog onzeker, ook voor ons. We doen ons best om u zo goed en snel mogelijk op weg te helpen.
 

Voor wie is de Covid-19 Helpdesk bedoeld?


De helpdesk is speciaal voor het mkb*, zelfstandige ondernemers, sociaal ondernemers** en goede doelen organisaties. Door de noodmaatregelen hebben zij vaak minder klanten en daalt de omzet. Zij worden geraakt in het hart van hun bestaan. 
 

Bent u er daar één van? 


En hebt u een informatieve vraag over overheidssteun, crisismanagement, personeel, werkkapitaal of fiscale mogelijkheden? Stel dan uw vraag via onze vragenlijst.

Bent u (audit)klant van PwC? Neem dan direct contact op met uw PwC-contactpersoon voor vragen over de gevolgen van de Covid-19-crisis voor uw bedrijf. We kunnen u op die manier beter helpen. 

De helpdesk is gericht op het beantwoorden van vragen voor informatieve doeleinden. We verstrekken in die zin geen advies.

 

To know more

Share this page Share on TwitterShare on Linkedin