Drietalige klantenservice

Met een drietalig team van professionals is de Franse Kamer van Koophandel in Nederland in staat om een uitbestede klantenservice te bieden die een aanwezigheid in Frankrijk mogelijk maakt die zich aanpast aan uw behoeften. 

Presentatie van de dienst

Met een drietalig team van professionals is de Franse Kamer van Koophandel in Nederland in staat om een uitbestede klantenservice te bieden die een aanwezigheid in het buitenland mogelijk maakt met een flexibele en lichte structuur die zich aanpast aan uw behoeften.

  • Aanpassing aan uw verkoopargument,
     
  • Follow-up van uw huidige contacten,
     
  • Ontvangst van telefoongesprekken door een drietalige receptionist, het aannemen van berichten,
     
  • Het ontvangen en versturen van e-mails,
     
  • Ontvangst van bezoekers,
     
  • Nauwkeurige verslaglegging over de uitgevoerde acties.

Deze oplossing heeft verschillende voordelen:

  • Een lichte en flexibele structuur: geen huur en geen personeelsbeheer,
     
  • Totale kostenbeheersing: uw budget is contractueel vastgelegd,
     
  • Vertegenwoordiging in het Nederlands in de loop van de tijd: de continuïteit van de contacten is gewaarborgd,

Tarieven

volgens de offerte


Ter aanvulling, deze dienst kan worden gecombineerd met andere diensten die door de Franse Kamer van Koophandel in Frankrijk worden aangeboden, zoals :

Onze aanbod drietalige klantenservice

Onze Franse Kamer kan een gedelegeerde klantendienst aanbieden die een aanwezigheid in het buitenland mogelijk maakt met een flexibele en lichte structuur, die zich aan uw behoeften aanpast.

Download de brochure Drietalige klantenservice

Florian CARQUILLAT
Adjunctdirecteur / Manager Business development
+31 (0)20 562 82 14
f.carquillat(@)cfci.nl

Share this page Share on TwitterShare on Linkedin
Close

Kent u onze LinkedIn pagina?

Volg ons

Close

Kent u onze LinkedIn pagina?

Volg ons